piątek, 18 marca 2011

koniec tygodnia.

w końcu weekend. całkiem ten tydzień zleciał...moja Babcia Ha. miała 86 uro. więc to całkiem sporo lat jej już minęło...i niebywale miły to dzień był w opowieści różne pełen. w czwartek mojej bratanicy stuknął miesiąc! oto całkiem aktualne foto ------------------------>
dużo zajęć na uczelni, pracy i ogólnych dodatkowych spontanicznych aktywności...byłam na dokumencie o JPII, śmiało polecam zobaczyć sobie ten film w domu, najlepiej z Rodziną...poza tym muza bardzo dobra i zdjęcia zachwycające niekiedy. nie porwał mnie ten "najdroższy projekt w historii polskiej tv" zupełnie...ale nic...nie chcę narzekać. zobaczcie a ocenicie ; )

bilet do uk kupiony więc wylot stał się jak najbardziej realny. co cieszy i to niebywale, bo zobaczę w końcu małą taszę: ) i resztę Rodziny. jeszcze trochę czasu ale zaczynam się tym bardzo ekscytować. 

moje oczy odmawiają posłuszeństwa. zatem pójdę w kierunku łózka. ogromnie się spać chce.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz